Sunday, October 18, 2009

Tuesday, September 8, 2009

#selamat hari aya#

saya sediakan lagu ini khusus untuk mintak maaf kepada semua owg yg ku kenal..
video

Tuesday, September 1, 2009

PACAR YANG BAIK



Sudah waktunya pulang, hari sudah malam
Jangan bikin onar, pacarku
Sungguh aku malu pada semua orang
Jika harus pulang lebih malam

Bukan ku tak mau terus bersamamu
Mengertilah wahai sayangku
Masih banyak waktu tuk kita bertemu
Untuk saling melepas rindu

Buang semua ragu di dalam hatimu
Jangan biarkan terus mengganggu
Ku telah berjanji tulus dalam hati
Untuk slalu setia menjagamu

Reff:

Pacarku... pacarku
Tenang-tenanglah sayang
Pacarku... pacarku
Percayalah, pacarmu ini... pacar yang baik

Sudah waktunya pulang, hari sudah malam
Jangan bikin onar, pacarku...

Bukan ku tak mau terus bersamamu
Mengertilah wahai sayangku
Masih banyak waktu tuk kita bertemu
Untuk saling melepas rindu

Reff:

Pacarku... pacarku
Tenang-tenanglah sayang
Pacarku... pacarku
Esok ku pasti datang
Pacarku... pacarku
Mengertilah oh sayang
Pacarku... pacarku
Percayalah, pacarmu ini... pacar yang baik 3x
Dan percayalah, pacarmu ini... pacar yang baik

bestnye..


lama dah x jamming ngan member2 dulu.memang suko dgr blo nak jumpa sek2 dia,...hahahha... ni kat bukit keluang..

everything ???

rutin seharian sebagai pharmacist memang memenatkan..aduh
biasala nak start dunia baru n bergelar tok laki pahni..kene sabar la sebab nak jaga anak org..hehee koya.

Monday, August 31, 2009

aikkkk???


macam lain je muka dia ni?hehehe.. hai rakan2 seperjuangan ku dari semua bidang, teruskan langkahan anda untuk bryjaya kerana berita gembira tersedia di situ..

penatnyoo..


baru ciap wat resume..aduyai..letih bangat seh.. xlarat tubuh badanku.. banyak la assgment sem ni.
xbajet plak banyak sekali dong...waaaaaaaaa....